掃呢頁CODE去手機

2019年9月5日 星期四

黃日華:壽星點解派利是?黃日華落場踢波慶58歲 __,黃日華,

點解要壽星仔派利是?藝人黃日華啱啱踏入58歲生日大日子,熱愛運動嘅佢,生日都要落場踢波度過。眾人運動過後,獲一班隊友包括吳岱融、范振鋒、衛志豪、莫家淦 ...


點解要壽星仔派利是?


藝人黃日華啱啱踏入58歲生日大日子,熱愛運動嘅佢,生日都要落場踢波度過。眾人運動過後,獲一班隊友包括吳岱融、范振鋒、衛志豪、莫家淦等人送上蛋糕為佢慶生,大家仲爭相同壽星合照,十分熱鬧。其後大家紛紛喺社交網送上祝福,而衛志豪仲透露身為壽星嘅黃日華生日都派利是畀大家:「大佬生日,生日足球,開心足球!生日重要畀返封生日利是我,多謝大佬!祝大佬身體健康!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!