掃呢頁CODE去手機

2019年9月5日 星期四

袁詠儀:【求貓不遂】袁詠儀生日 張智霖竟然送… __,張智霖,袁詠儀,

張智霖究竟送咩畀老婆?藝人張智霖(Chilam)上個月27日生日,隔咗一個星期,就到老婆袁詠儀(靚靚)48歲生日喇!Chilam約埋班親友包括蔡一智夫 ...


張智霖究竟送咩畀老婆?


藝人張智霖(Chilam)上個月27日生日,隔咗一個星期,就到老婆袁詠儀(靚靚)48歲生日喇!Chilam約埋班親友包括蔡一智夫妻為佢慶生,影大合照時,靚靚仲坐喺Chilam大腿上,十分恩愛!


而眾所周知,靚靚係「買包狂魔」,一班好友亦投其所好,送上紅包、鮑魚,仲有一個精美嘅包包(手袋)造型生日蛋糕,全部都圍繞住「包」,認真有心思!


而Chilam生日時曾向老婆要求增添新成員,養隻貓咪,但靚靚堅拒接受,求貓不遂嘅Chilam玩「報復」竟然只係送包「魚」!但望真啲,包「魚」原來係件藝術品,擺得唔食得又唔拎得出街,靚靚都笑言:「當然要分享張先生送我的也是包,一包⋯⋯魚(開始培養我的藝術方向)😂」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!