網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月19日 星期四

林熹瞳:林熹瞳咳到出血照開工 黃嘉樂激動到喊 __,林熹瞳,黃嘉樂,

黃嘉樂同林熹瞳合作。藝人黃嘉樂與林熹瞳(Rachel)日前到屯門拍攝無綫新劇《逆天奇案》,他們是劇集單元人物,飾演情侶,捲入一單強姦及兇殺案當中,有不 ...


黃嘉樂同林熹瞳合作。


藝人黃嘉樂與林熹瞳(Rachel)日前到屯門拍攝無綫新劇《逆天奇案》,他們是劇集單元人物,飾演情侶,捲入一單強姦及兇殺案當中,有不少情緒激動戲份!首次拍無綫劇的Rachel早前診斷出有支氣管擴張症,一感冒就很易咳血,試造型前一晚亦有咳血,幸好暫時健康情況良好,未有影響拍攝進度:「雖然個病係冇得根治,但唔會影響壽命,平時就要盡量保持健康。(拍劇辛唔辛苦?)冇咩嘢,大家都好努力,拍攝好順利,好開心有個咁有發揮嘅角色,執到支好籌,要努力拍好佢。」


扮演士多老闆的黃嘉樂留了鬍鬚,外形草根,他直言這次有很多不同層次的喊戲,加上劇情慘爆,相信觀眾投入觀看也會睇到喊。嘉樂透露角色甚至要耕田,而他很滿意其成熟草根Look,不想再給人童顏感覺:「始終個樣太細個會局限咗幕後對你嘅觀感,近年好咗啲,幕後都認識我耐咗,唔係再搵我做細佬角色。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!