網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月19日 星期四

呂慧儀:好姨同叉燒炳合體 網民盼真情x愛回家 __,呂慧儀,愛回家,愛.回家,

如果係就好喇!「長腳蟹」呂慧儀近年憑無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演「熊若水」成功入屋,工作接踵而來,名氣大增!呢日佢喺網上透露同劉丹、薛家燕同徐 ...


如果係就好喇!


「長腳蟹」呂慧儀近年憑無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演「熊若水」成功入屋,工作接踵而來,名氣大增!呢日佢喺網上透露同劉丹、薛家燕同徐榮齊齊拍攝廣告,大晒花絮照,並留言:「家以外的還是家。家,最重要!介紹返,我大哥,我爸爸,還有我的好姨!像一家人的感覺 ,二妹,期待成品 。」一班網民都話好懷念「好姨」同「叉燒炳」,仲話好想佢哋兩個再合作拍劇,嚟個《愛.回家》crossover 《真情》咁話!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!