掃呢頁CODE去手機

2019年9月14日 星期六

森美:以為係痣!森美口腔疑生色素瘤:即刻醒咗 __,森美,

森美自爆口腔疑生色素瘤,初時仲以為係痣!現年45歲嘅森美人前搞笑,不時發放正能量,但有苦自己知!最近佢上節目受訪時就自爆今年遇上健康危機,令佢成個人醒 ...


森美自爆口腔疑生色素瘤,初時仲以為係痣!


現年45歲嘅森美人前搞笑,不時發放正能量,但有苦自己知!最近佢上節目受訪時就自爆今年遇上健康危機,令佢成個人醒咗!


口腔好少有痣


佢話:「有一日我發現口腔入面有粒黑色嘅痣咁樣,初頭冇理到,即係生粒癦冇乜嘢直到今年年中,我有個醫生朋友,牙醫嚟,佢幫我睇牙,佢一見到就話『咦,你口腔入面有黑色嘅痣,口腔入面好少有痣嘅,你睇吓專科』臨走時佢無端端攤喺度望住我,我仲記得佢個表情『得閒出嚟見吓面囉…下個禮拜約啲Friend出嚟飲嘢啦吓』,佢一講完我個心即刻怯一怯……」


色素瘤係皮膚癌一種


搞到求知欲好強嘅佢返到屋企即時上網Search吓:「原來叫做色素瘤,係皮膚癌嘅一種,而色素瘤喺皮膚癌入面係比較嚴重呀,喺口腔裏面(出現)嘅Percentage亦都比較少,個痊愈率大約係…即係兩年或以上嘅壽命係比較短嘅,咁而喺口腔入面就更加短,講緊係20%!我個人生喺嗰一刻…即刻醒咗」


再次接近死亡


而5月佢就接受手術,醫生話唔係色素瘤就係癦,喺割之前嗰個幾星期佢坦言好忐忑不安!佢仲重提25歲睇相士時,批佢29歲就會死,嗰時已經對佢好大影響,如今再次距離死亡咁近,令佢覺得做每一樣嘢個世界都唔同咗!完成手術喺等待化驗結果嘅個幾月,佢對人生、信仰睇法都唔同晒!不過幸好嘅係,結果係良性,依家已經冇事喇!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。 



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!