掃呢頁CODE去手機

2019年9月14日 星期六

【警察、黑衫人都係佢】 王喜《警棍》向警方送禮 __,王喜,

「宜家係我前面有個人就著背心、短褲、拖鞋,擺枝棍出嚟,揈吓揈吓,就問我攞身份證,咁點呀,宜家?我應該可以點做?我問咗佢有冇number,佢話冇吖嘛!」 ...




「宜家係我前面有個人就著背心、短褲、拖鞋,擺枝棍出嚟,揈吓揈吓 ,就問我攞身份證,咁點呀,宜家?我應該可以點做?我問咗佢有冇number,佢話冇吖嘛!」呢句對白嘅內容,係呢幾個月的香港已經見怪不怪,作為巿民,除咗無奈,根本無嘢可以做。同我哋keep住貼地生活又敢發聲嘅王喜,計「bathing HR」,浸住沐開live後, 佢又有新搞作,推出咗《警棍》,暗寸警方嘅語言偽術、慌旦手段,由主持、警察、黑衫人等,全部一手包辦,結尾更唱出兩句《願榮光歸香港》為抗爭者打氣,影片上載不足24小時已有五十多萬人收看,很多網友更留言希望王喜盡快推出下集!


鍾意就快D Share啦!