掃呢頁CODE去手機

2019年9月30日 星期一

施明:母子檔開齋拍戲 施明李泳豪鬥演技 __,李泳豪,

佢哋竟然係第一次做對手戲。藝人李泳豪及母親施明曾參演不少電影及劇集,但原來未試過有對手戲,當年泳豪做童星時曾跟她演同一電視劇,但未有同場,最近兩人獲導 ...


佢哋竟然係第一次做對手戲。


藝人李泳豪及母親施明曾參演不少電影及劇集,但原來未試過有對手戲,當年泳豪做童星時曾跟她演同一電視劇,但未有同場,最近兩人獲導演兼演員梁成致邀請齊齊拍攝電影《極闘6飄移都市》,終獻出第一次母子檔。戲中兩人並非母子關係,但有不少對手戲,他們均表示特別珍惜這次合作。


泳豪跟好友梁成致都熱愛泰拳,早前已合作拍戲,但今次他改以西裝骨骨戴眼鏡斯文Look上陣,主動幫助一些特殊家庭,演技甚有發揮。而施明戲中有一名嚴重自閉症兒子,自己亦有病患,已多年沒有拍戲的她,演繹相當到位,很多悲情戲都一Take搞掂。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!