掃呢頁CODE去手機

2019年9月30日 星期一

陳山聰:陳山聰派喜帖 伍詠薇病住親手收 __,伍詠薇,陳山聰,

陳山聰同伍詠薇感情好好。藝人陳山聰將於11月1日與圈外女友何麗萍(Apple)拉埋天窗,近日佢已經出動派喜帖,同佢情同姊弟嘅藝人伍詠薇,就喺社交網大晒 ...


陳山聰同伍詠薇感情好好。


藝人陳山聰將於11月1日與圈外女友何麗萍(Apple)拉埋天窗,近日佢已經出動派喜帖,同佢情同姊弟嘅藝人伍詠薇,就喺社交網大晒二人合照,並留言指即使有病在身都堅持現身:「親愛的⋯⋯係你先請到病榻中嘅本宮出嚟同你食晏!家姐超級開心⋯⋯從你手中接過你倆結婚請柬,一切盡在不言中...很感動...衷心恭喜你...大個仔...預備做個好丈夫!希望你今年囍、喜事情自然來,愛你。」佢續指非常期待婚禮當日,笑指:「十一月一日憑我一個就隊冧你」,並叮囑陳山聰:「你終於找到對的人。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!