網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月14日 星期六

《衛斯理》冇一樣合理 __,

倪匡創作的《衛斯理》系列,至今仍膾炙人口,是中文科幻小說經典之作,《衛斯理》以第一人稱書寫,讀者代入感大,倪匡笑說:「我寫嗰啲嘢太怪誕喇,第一人稱畀人 ...


倪匡創作的《衛斯理》系列,至今仍膾炙人口,是中文科幻小說經典之作,《衛斯理》以第一人稱書寫,讀者代入感大,倪匡笑說:「我寫嗰啲嘢太怪誕喇,第一人稱畀人有現實感,到𠵱家仲有儍仔嚟問我真定假,小說梗係假㗎」衛斯理沒有任何正職,不時有人好奇他到底是靠甚麼維生,倪匡笑言:「自然有人畀錢佢,又識得有錢佬多,哈哈!郭靖、黃蓉靠乜嘢搵食?呢啲根本係屬於武俠小說嘅範疇。冇一樣嘢係合理嘅,冇一樣嘢係現實嘅,因為全部都係幻想,衛斯理根本係一個武俠小說人物嚟㗎嘛。」

衛斯理最後與白素隱居,亦舒在《朝花夕拾》交代衛氏移居到了月球寧靜海,倪匡笑說:「我都唔知去咗邊,月球有乜嘢好住呀?咁荒涼,應該係去咗一個好美麗嘅外星。」不過,衛斯理卻是倪匡最不喜歡的角色:「諸事八卦,唔關你事嘅你都去查,而且查咗毀滅證據,死無對證。」倪匡另一作品的角色原振俠與衛斯理是好友,卻未試過一同冒險,倪匡笑言:「好唔容易想到隻故事,梗係分開嚟用啦,拍埋一齊咁嘥,哈哈!我靠寫稿搵食㗎嘛!」

相關新聞:林鄭傀儡好可憐



堅信有外星人

雖然小說天馬行空,但倪匡真心相信有外星人︰「嗰陣買咗寶馬山賽西湖1600呎連天台單位,得閒無事就上天棚坐喺度等,睇吓有冇飛碟經過。星球太多喇,我哋想像嘅所有生命都係有頭有腳會郁嘅會呼吸會食嘢,你外星人嘅生命可以係唔同嘅形態,可以係唔郁,可能完全冇頭。」

倪匡曾在成人雜誌《老爺車》刊載小說,情節奇特之餘帶點香艷,他笑說沒有寫過全鹹濕小說:「你哋太後生喇!我啲鹹濕小說係𠵱家50、60歲嗰啲人,喺15、16歲時當係性學啟蒙㗎,個個睇到嘩嘩聲。總共寫咗11本,俾法庭告咗六次。告我太鹹濕。我一本收佢1,000蚊稿費,俾法庭告一告罰咗6,000蚊,唔好意思寫落去。」




鍾意就快D Share啦!