網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月14日 星期六

滕麗名:發哥親手服務!滕麗名嗌Sweet:幫我鬆… __,周潤發,滕麗名,發哥,

羨慕死人咩!藝人滕麗名及唐文龍等上午到西貢出席環保活動,早前拍戲傷腿的阿滕已沒有大礙,她更主動提到跟周潤發跑山:「成日見到江美儀同發哥啲相,點知發哥同 ...


羨慕死人咩!


藝人滕麗名及唐文龍等上午到西貢出席環保活動,早前拍戲傷腿的阿滕已沒有大礙,她更主動提到跟周潤發跑山:「成日見到江美儀同發哥啲相,點知發哥同佢講,話好耐冇見我,咁我就有機會同發哥同張達明等二十幾人去跑,落大雨好浪漫,發哥仲幫我鬆筋添,好sweet,不過唔使羨慕,聽講好多人都試過發哥嘅服務。」她又打趣說鬆筋時痛到「咬手指」:「佢哋叫我唔好忍,叫出嚟好過!」


阿滕又透露曾到北京及新加坡等地宣傳環保,本身有潛水牌的她,下水目擊珊瑚白化、海龜被膠袋笠頭大表心痛:「所以依家去街市買餸,見到啲瀕臨絕種嘅魚好似魔鬼魚都唔會買嚟食。」而活動後她要交人返廠續拍《愛.回家之開心速遞》,可謂精力充沛。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!