網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月14日 星期六

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】蔡一傑最愛裸睡做按摩 __,蔡一傑,

蔡一傑原來有個名叫「骨精傑」。歌手蔡一傑應邀為東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房之Brother來了》擔任嘉賓受訪,每逢星期五、六、日更新 ...


蔡一傑原來有個名叫「骨精傑」。


歌手蔡一傑應邀為東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房之Brother來了》擔任嘉賓受訪,每逢星期五、六、日更新一集,傑仔跟主持人俞詠文(Angela)大爆唔少私密,他坦言平日只會着三角底褲瞓覺,因為他唔鍾意長褲被箍住嘅感覺,他更自爆夏天天氣太熱時,甚至會有裸睡習慣。好喜歡按摩的他自嘲是「骨精傑」,他笑說:「就算我唔識唱歌,或者我唔再唱歌,我可以叻到做推拿師。想知道傑仔有幾醒,就要留意《閨蜜睡房》喇!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!