網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月14日 星期六

陳山聰:後巷空降死老鼠!陳山聰唔敢睇Playback __,陳山聰,

好恐怖呀!藝人陳山聰與李施嬅出席無綫新劇《金宵大廈》宣傳,山聰透露拍攝時曾發生靈異事,雖然並非發生自己身上,但也感到毛管戙,他說:「有晚助導去一個後巷 ...


好恐怖呀!


藝人陳山聰與李施嬅出席無綫新劇《金宵大廈》宣傳,山聰透露拍攝時曾發生靈異事,雖然並非發生自己身上,但也感到毛管戙,他說:「有晚助導去一個後巷拍一場CCTV戲份,喺佢Set完機行番出去,架車冇啦啦爆軚,冇耐仲落雨,到拍完返去收機,就見到個白影同埋嘭一聲,有隻死老鼠跌落嚟,我唔敢睇Playback」


施嬅則澄清劇集圍繞奇幻、浪漫及激情,並非恐怖故事,更笑指該劇為山聰首套擔正男一,曾建議若對方憑該劇攞視帝便要結婚,沒料如今婚期已定,山聰對此笑說:「唔使攞都ok。(公司唔畀呢?)咁10年後先攞都唔定呢,其實今次再同施嬅合作好開心,希望佢今年可以攞視后。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!