掃呢頁CODE去手機

2019年10月2日 星期三

金剛:驚粉絲忘記佢!金剛女友晒32D咪咪 __,金剛,

大家記得佢心口定佢個樣呢?藝人金剛最近去到日本工作,女友「國光女神」梁云菲(Nana)亦有做「跟得夫人」,仲不時喺社交網大晒二人合照,又上載金剛嘅工作 ...


大家記得佢心口定佢個樣呢?


藝人金剛最近去到日本工作,女友「國光女神」梁云菲(Nana)亦有做「跟得夫人」,仲不時喺社交網大晒二人合照,又上載金剛嘅工作照,冧爆指:「幸福女人身後都有個努力不懈的男人,工作加油,我在飯店等你。」認真冤氣!


不過唔知係咪太掛住台灣嘅粉絲及朋友,佢呢日就發文:「想我了嗎?」並大晒多張性感內衣照,大派福利冧粉絲。相中見佢大騷32D逼爆上圍,更激晒美臀,火辣程度爆晒燈,連金剛見到都忍唔住留言:「妳...在幹嘛......」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!