掃呢頁CODE去手機

2019年10月2日 星期三

《金宵大廈》:《金宵》胸圍上陣 歐陽巧瑩嗌身心疲累 __,歐陽巧瑩,金宵大廈,

歐陽巧瑩話體會到做主角嘅辛苦!「無綫咪神」歐陽巧瑩(Tammy)在《金宵大廈》劇中豁出去,繼拋出四吋「事業線」後,前晚一集再挑戰性感底線,除了僅以穿胸 ...


歐陽巧瑩話體會到做主角嘅辛苦!


「無綫咪神」歐陽巧瑩(Tammy)在《金宵大廈》劇中豁出去,繼拋出四吋「事業線」後,前晚一集再挑戰性感底線,除了僅以穿胸圍上陣,還有因劇情指扭傷腰而要發出呻吟聲,迅即成為網民熱話。


對於外界反應不俗,她受訪時大感高興:「拍之前都講過內容係講自身價值同網絡世界,所以知會點演,都有同老公林師傑溝通。(着到咁性感?)佢唔介意,但佢要開工未睇。(有呻吟聲喎!)都係劇情需要,其實拍嗰陣都身心疲累,因為同《十二傳說》一齊拍,未試過成個單元講自己故事,體會到做主角嘅辛苦。」稍後劇情將發展到馬貫東得知Tammy背後的故事,在她低谷時扶一把,讓她一步步闖出名堂。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!