掃呢頁CODE去手機

2019年10月2日 星期三

陳康琪:「打假波」搞散情侶!陳康琪顯巨胸威力 __,陳康琪,

升cup咁快,係因為「打假波」。組合Bingo成員Odilia(陳康琪)化身「大波Odi」測試36D巨胸威力,日前身穿開胸貼身T,露出「Y字」事業線的 ...


升cup咁快,係因為「打假波」。


組合Bingo成員Odilia(陳康琪)化身「大波Odi」測試36D巨胸威力,日前身穿開胸貼身T,露出「Y字」事業線的她,在茶餐廳喬裝夥記拍攝實驗短片,在限時內向茶客攞電話、合照及約會的三大任務,見她先向叔叔埋身,以和同枱的小朋友影相及傳回相片為由,順利ko兩項測驗。其後向情侶埋手,當她落單時,即被「裇衫男」茶客的「Scanner眼」由頭掃到落腳,坐在對面的女友扯火寸男友:「你望咗好耐啦喎!即係人哋嗰胸大,你就要係咁望住佢,分手囉。」女友憤而獨自離去。


Odilia接受訪問時對於玩出火:「我睇到個男仔咁望我,心諗個男仔有幾愛個女仔呀?不過個女仔有返轉頭,冇分手。」又強調短片是真人騷非做戲,唯一假的是其巨胸,她直言:「其實我只係32A,我戴咗36D胸圍,內裏再墊四個pad先有咁效果,不過個假胸都有重量,會搞到條腰好攰。」但變成「Double May」時,的確大受歡迎,她說:「平胸時啲男性朋友會當我兄弟,但變大波妹後,佢哋啲態度唔同晒,拍嘢嗰啲crew最現實,對我好咗好多。」


她又分享一次難忘經歷,指有次在廟街企街,雖只逗留15分鐘兼零「放電」,就吸引到共15個男人問她:「幾多錢?」問可感難受?她覺得:「感覺好赤祼囉,不過離遠有工作人員𥄫住,所以都好安全,我冇蝕底畀人。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!