網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月28日 星期一

馬浚偉:48歲生日派對 馬浚偉開心見到李明蔚 __,李明蔚,馬浚偉,

馬浚偉搞咗個小型生日派對。前日(26日)48歲生日的馬浚偉雖然忙於演唱會演出,不過仍偷得浮生半日閒,獨自「出遊」到商場歎午餐慶生,身體力行支持小店經營 ...


馬浚偉搞咗個小型生日派對。


前日(26日)48歲生日的馬浚偉雖然忙於演唱會演出,不過仍偷得浮生半日閒,獨自「出遊」到商場歎午餐慶生,身體力行支持小店經營。談到生日願望,他說:「好想市面快啲回復平靜,繼續以前香港嘅互助互愛,大家都平安、健康、喜樂。」


完成前晚演出後,他將小休兩日再踏台板,而前晚完場後,台前幕後為他舉行了小型生日派對,令馬浚偉非常感動,且謂:「我好乖,因為要養聲,所以冇食熱氣嘢,主要都係飲湯同食少少食肉啫。好開心李明蔚(Sarena)都有出席,佢放喺我演唱會門外賣嘅手作反應好好,希望大家繼續支持佢啦。」而演唱會後台放滿好友送來的花籃,馬浚偉已打算好好處理,留給Sarena做乾花手作。
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!