網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月28日 星期一

【200幾磅肥爸爸】57歲錢國偉為湊1歲半囡囡減20磅 7點起身等餵奶 __,錢國偉,

現年57歳的錢國偉,去年太太陳宛蔚誕下女兒Abby後,榮升老豆的他愈來愈黐家,不單鮮有夜蒲,更加開始注意身體健康,以往饞嘴愛吃零食,因為緊張要有好體魄 ...




現年57歳的錢國偉,去年太太陳宛蔚誕下女兒Abby後,榮升老豆的他愈來愈黐家,不單鮮有夜蒲,更加開始注意身體健康,以往饞嘴愛吃零食,因為緊張要有好體魄照顧1歲半女兒,更下定決心減肥。

本來是200多磅的肥佬,經過大半年時間,減了20磅。

「佢都係聽營養師話,因為佢超重,有成200幾磅,所以佢戒咗可樂、寶礦力,佢好鍾意食零食,不過都唔食,所以先瘦咗20幾磅。」陳宛蔚說。

原來,錢國偉只要不用開工,在屋企的話,就會晨早七點起身,幫太太餵奶,女兒返PLAYGROUP,他又會車出車入,做24孝老豆。

「我以為自己比較緊張,但生咗女女之後,Wilson比我更加緊張,佢好早起身餵奶,好細心照顧嗰女,我真係無得比。」太太陳宛蔚說。

早前,清減了的他跟太太拍拖撐枱腳,甫坐下,太太唸完經,即開動吃麵包。向來愛吃的錢國偉,反而專注望手機訊息,似乎完全沒半點餓意。

-----------------------------

【你爆料,我課金!】

爆相:$500  爆片:$1,000

分清黑白 壹齊揭穿社會黑幕!

и©іжѓ…пјhttps://s.nextmag.hk/e/zg7VUk287Z

-----------------------------

【壹週刊Telegram,與港人同行,每日為你推送抗爭現場實況】

一手報料пјhttps://t.me/nextmaghk

最新消息пјhttps://t.me/NextPlushk

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

и©іжѓ…пјhttps://s.nextmag.hk/e/Tssefy687Z

鍾意就快D Share啦!