網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月28日 星期一

林利:同老婆分開住 林利難得見面把握機會放閃 __,林利,

好溫馨呢!歌手林利今年五月娶台灣女友Erin,不過兩公婆依然要分開住,林利講過:「我又飛吓過去,佢又會飛嚟香港探我。」日前佢太太又來港,兩公婆愈得浮生 ...


好溫馨呢!


歌手林利今年五月娶台灣女友Erin,不過兩公婆依然要分開住,林利講過:「我又飛吓過去,佢又會飛嚟香港探我。」日前佢太太又來港,兩公婆愈得浮生半日閑,走到西貢享受下人生,林利在社交平台上載兩人吃喝玩樂溫馨照,佢留言:「折騰了兩星期身體檢查,結果退一步海闊天空,辛苦妳陪伴,珍惜當下,輕鬆一下,西貢遊....我的日記。」有粉絲大讚兩人放閃,祝願佢兩人開心生活。林利自從戰勝過直腸癌,他就好注重身體健康,每日早上有時間他會親到街巿買菜,然後散散步,從新調埋改變生活,心也踏實了。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!