掃呢頁CODE去手機

2019年10月27日 星期日

郭富城:郭富城54歲生日 囡囡普通話唱生日歌 __,郭富城,

生日快樂!天王郭富城今日54歲生日,升呢做爸爸嘅佢有女萬事足,大女Chantelle慢慢長大,今年已經可以揸咪唱生日畀爸爸聽,Chantelle今次就 ...


生日快樂!


天王郭富城今日54歲生日,升呢做爸爸嘅佢有女萬事足,大女Chantelle慢慢長大,今年已經可以揸咪唱生日畀爸爸聽,Chantelle今次就係用普通話唱,下次可能已經可以用廣東話同英文唱添,不過用咩話唱都好啦,只要生日歌係出自囡囡把口,相信城城都好冧豬!城嫂方媛喺IG上載片段,留言話:「一早起來就用各種方式祝爸爸生日快樂了」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!