掃呢頁CODE去手機

2019年10月27日 星期日

林子博:患癌妻完成第二次化療 林子博返內地買藥 __,林子博,癌,

林子博一家四口現身。前TVB娛樂新聞台主持林子博攜同患有癌症的太太Shirley,和一對子女現身首映,子博表示特意帶同太太出來活動透透氣,不想對方經常 ...


林子博一家四口現身。


前TVB娛樂新聞台主持林子博攜同患有癌症的太太Shirley,和一對子女現身首映,子博表示特意帶同太太出來活動透透氣,不想對方經常屈在家中,問到病況?Shirley說:「近期OK,剛剛完成第二次化療,仲淨番一次,喺政府醫院嘅角度嚟講已經冇嘢可做。」子博補充私家醫院有其他建議:「有隻鏢靶藥喺內地研發,但香港冇,明天約咗深圳醫院嘅教授見面畀意見。(醫藥費要幾多?)未知,不過鏢靶藥都唔會平,預計幾萬蚊一個月。(經濟方面好大壓力?)同之前差不多,我都有接司儀工作。(工作多咗?)多咗啲,但有好多都取消或者延遲咗,但仲OK。(仲有冇發脾氣?)放我出去遊吓車河就得。」不過Shirley就坦言擔心老公開電單車危險。
---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!