網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月26日 星期六

唔夠圓滑冇爭角色 __,

《娛樂風雲》中,珍妹演何啟華的媽媽。劇照
李麗珍近日接拍ViuTV處境劇《娛樂風雲》,談起新劇明顯有興趣,她說:「其實我一直以嚟都只係做過一份工,就係演員,所以基本上唔會有乜嘢唔習慣,只不過& ...


李麗珍近日接拍ViuTV處境劇《娛樂風雲》,談起新劇明顯有興趣,她說:「其實我一直以嚟都只係做過一份工,就係演員,所以基本上唔會有乜嘢唔習慣,只不過𠵱家係要有時間休息,唔夠瞓真係會空白,不過我今次嘅戲份只有20集,如果要我拍晒100集,可能未必會喺度做到訪問。」

提到今次飾演的角色,珍妹表示:「開頭係一個師奶仔,冇諗過自己會復出,跟住個仔入咗娛樂圈,搞到自己戲癮發,我喺戲裏面為咗要打低啲對手,要出好多絕招嘅人,真係好唔似我,呢啲嘢我都唔識,做戲咁做。」在娛樂圈打滾多年,有否遇過這情況?珍妹笑說:「我真係唔知喎,我唔會識得咁圓滑去安排自己,亦唔知以前有冇人爭角色,嗰陣競爭冇咁大,樣樣嘢都係公司安排好晒,唔使自己去諗,我諗𠵱家競爭多咗,可能會有呢啲情況出現。」

相關新聞:【金馬影后】拍三級片求突破




鍾意就快D Share啦!