網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月26日 星期六

【爆相爆片】失婚呂慧儀睇示範單位 疑擲千萬置新居 __,呂慧儀,爆相爆片,

(圖左:資料圖片/ 圖中、圖右:讀者提供)
呂慧儀前夫黃文廸今年3月被《蘋果》踢爆跟一女子巴士親熱,事件曝光後,呂慧儀宣佈已跟黃文廸於去年離婚,二人所生5歲兒子Anton會共同撫養。呂慧儀雖然做 ...


呂慧儀前夫黃文廸今年3月被《蘋果》踢爆跟一女子巴士親熱,事件曝光後,呂慧儀宣佈已跟黃文廸於去年離婚,二人所生5歲兒子Anton會共同撫養。呂慧儀雖然做單親媽媽,但因為拍大台劇《愛‧回家之開心速遞》密密有工開,所以收入穩定,而上周更有《蘋果》讀者發現她睇新樓盤,估計她是自置物業與囝囝自住。



特首林鄭月娥在《施政報告》中放寬按揭保險計劃的樓價上限,稱可以幫助首置客上車。新措施是否真正幫助到首置客仍要時間觀察,不過讀者Dorothy昨日透過《蘋果》「爆相爆片」報料,指上星期一在長沙灣新樓盤示範單位見到呂慧儀。Dorothy說:「佢睇緊屯門新樓盤上源喺長沙灣示範單位,同行仲有兩個女人,其中一位唔知係咪佢媽咪,佢哋三個人一味睇大單位,有個地產經紀全程陪住佢哋,呂慧儀雖然戴住cap帽,但我都認到係佢。佢哋睇咗一輪之後,就同個經紀入咗房傾,前前後後成個鐘,應該係畀定(金)。」上源位於屯門掃管笏,跟呂慧儀現時居住地方僅相距7、8分鐘車程,而讀者指當日剛好有大單位成交,估計呂慧儀購入3房約700多呎單位,約值千萬港元。記者曾致電呂慧儀求證是否買樓,但她表示:「唔好意思我開緊工唔方便回應。」



採訪:魯吉



-----------------------------



-----------------------------



(圖左:資料圖片/ 圖中、圖右:讀者提供) 呂慧儀上周睇屯門新樓盤。(讀者圖片提供) 呂慧儀上周睇屯門新樓盤。(讀者圖片提供)
呂慧儀與家人睇大單位。(讀者圖片提供)

呂慧儀與家人睇大單位。(讀者圖片提供)
呂慧儀跟黃文廸離婚後密密工作。(資料圖片)

呂慧儀跟黃文廸離婚後密密工作。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!