網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月18日 星期五

胡杏兒:胡杏兒英國寄宿 最難忘轉堂行到腳生繭 __,胡杏兒,

胡杏兒與宣萱為陳慧珊節目擔任嘉賓。由藝人陳慧珊(Flora)監製及主持的香港開電視節目《放學後》最新一集邀請到宣萱及胡杏兒擔任嘉賓,三個來自不同年代的 ...


胡杏兒與宣萱為陳慧珊節目擔任嘉賓。


由藝人陳慧珊(Flora)監製及主持的香港開電視節目《放學後》最新一集邀請到宣萱及胡杏兒擔任嘉賓,三個來自不同年代的女性「三代同堂」遊歷她們的成長舊地—英國,分享成長印記及變遷。而首站是杏兒的成長地方—貝爾法斯特。


12歲寄宿訓練三「自」


節目中,胡杏兒重返母校循道中學,分享她的成長歷程,杏兒憶述12歲隻身來到學校寄宿讀書,雖然人生路不熟,但訓練出自學、自決及自行,她說:「以前覺得考試好辛苦,做專題研習、交功課,但原來當你踏入社會工作,就會明白係真正嘅壓力,原來讀書嘅日子係最輕鬆、最開心,所以依家仲讀書嘅學生,你哋要好好珍惜讀書嘅時間。」回首在寄宿學校讀書的生涯,杏兒最難忘行到腳生繭:「上完英文堂,要上化學堂,我哋要不斷行,好多人一齊『過班房』,因為路程遠,加上以前嘅鞋質素唔好,行到腳生繭。」


從小學會慳錢


一個人身在異地生活,對於學生時期的杏兒來說,絕非易事,她指每星期只有五鎊零用錢:「宿舍有膳食提供,基本上可以唔使消費,但係約朋友出去玩,肚餓都會想食嘢,多數都會選擇最平嘅嘢食,好似薯條,齋薯條大概一鎊,事實上好多時候唔會外去食飯,因為我冇多餘嘅錢,買零食都係買最平,娛樂就係行吓市中心,不過只睇唔買,儲到啲錢先同朋友去睇戲。」杏兒指這個階段令她學懂珍惜:「很好多嘢都得來不易,唔係唾手可得,反而咁先好,明白錢嘅重要性,要自己賺錢。」


與老公價值觀一致


杏兒又在節目中大讚丈夫:「我覺得有咁樣嘅人生伴侶,對於教育下一代嚟講,我好放心,我哋有好多共同價值觀教育囝囝,例如要尊重父母、家庭觀念,甚至對於錢、生活方面,我覺得佢能夠灌輸畀囝囝。」作為兩子之母的杏兒,感激能夠擁有這位人生伴侶,二人互勉互賞,成為孩子走向未來的燈塔。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!