網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月31日 星期四

蔡卓妍:蔡卓妍做孝順女 石恆聰女婿格賀Sa爸生日 __,蔡卓妍,阿Sa,

今次仲唔係融入家中,「未來女婿」~藝人蔡卓妍(阿Sa)同男友石恆聰愛得非常低調,二人鮮有公開拍拖露面,連合照都係放得一、兩張,不過一樣屢傳婚訊,今次就 ...


今次仲唔係融入家中,「未來女婿」~


藝人蔡卓妍(阿Sa)同男友石恆聰愛得非常低調,二人鮮有公開拍拖露面,連合照都係放得一、兩張,不過一樣屢傳婚訊,今次就見到孝順女阿Sa尋晚就為10月23號生日嘅Sa爸補祝生日,阿Sa特別於英皇駿景擺了十圍,出席嘅人當然唔少得石恆聰,男友更早已融入阿Sa家中,見石恆聰今次成個未來女婿咁,合照中用手搭實Sa爸膊頭,另一邊就係女友阿Sa,見佢哋嘅肢體動作就知大家見慣見熟,一啲都唔陌生,睇嚟石恆聰嘅「外父政策」好成功啵。


而其他合照中,就見到出席Sa爸生日飯嘅圈中好友除咗有楊玉梅,仲有陳欣健、趙雪英等,陳欣健仲擔任嘉賓司儀。東網致電楊玉梅,她指當晚大家都好盡興,亦大讚阿Sa非常乖女:「生日會所有費用都係阿Sa畀,個女咁乖,Sa爸爸應該好開心嘅!除咗我哋之外,Sa媽媽都喺度,氣氛好好。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!