掃呢頁CODE去手機

2019年11月27日 星期三

高以翔:擇偶唔睇樣!高以翔蘭桂坊探朋友 __,蘭桂坊,高以翔,

高以翔話佢會去蘭桂坊探朋友。台灣男星高以翔來港出席時裝活動,他透露將會留港兩日,並開心表示可以品嘗香港美食,但他指行程好密,沒有時間周圍玩。問到會否到 ...




高以翔話佢會去蘭桂坊探朋友。


台灣男星高以翔來港出席時裝活動,他透露將會留港兩日,並開心表示可以品嘗香港美食,但他指行程好密,沒有時間周圍玩。問到會否到蘭桂坊?他表示朋友在蘭桂坊開了酒吧,會過去探一探朋友,問會否識女仔?他說:「唔會,只係去探朋友。」

同場有韓國女子組合少時前少成Tiffany,高以翔表示之前沒有見過對方,他大讚韓國女子組合好有才華又靚女,十分期待見Tiffany。問到揀女友會否揀韓國女仔?他說:「揀女友唔會睇外表,要睇感情,要傾過偈先知。」他又透露聖誕節會到日本滑雪,帶同女友?他說:「同好多朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!