網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月11日 星期一

何韻詩質疑交通警開槍︰已經係最低武力? __,何韻詩,

(IG圖片)
何韻詩在Instagram放上交警開槍的片段,並留言:「今早西灣河少年被實彈射中心口。首先要問嘅問題係,兩位少年喺佢拔槍前本身無攻擊性動作,亦無任何武 ...






何韻詩在Instagram放上交警開槍的片段,並留言:「今早西灣河少年被實彈射中心口。首先要問嘅問題係,兩位少年喺佢拔槍前本身無攻擊性動作,亦無任何武器喺手,呢個情況下,有無逼切性有無必要拔槍?用警棍或者等候支援唔得嘅?警察通例係要求警員任何時候都要先用最低武力制服對方,呢個係咪已經係最低武力?」短短兩小時,已有500多個留言「邊日可以唔流淚唔流血」、「香港嘅暴徒只係得黑警」、「太氣憤了!癲架佢哋!」。另外,《中英街1號》導演趙崇基在facebook連發兩條帖文,將今日同6.4事件連結,同時留言:「香港警察,在和平紀念日開鎗殺戳」。



(IG圖片) 何韻詩質疑開槍已為最低武力。(IG圖片) 何韻詩質疑開槍已為最低武力。(IG圖片)
趙崇基指警察在和平紀念日開槍。(fb圖片)

趙崇基指警察在和平紀念日開槍。(fb圖片)
趙崇基在開槍後連發兩帖文。(fb圖片)

趙崇基在開槍後連發兩帖文。(fb圖片)

鍾意就快D Share啦!