網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月11日 星期一

黃嘉雯:都係港姐冠軍 星途大不同! __,港姐,黃嘉雯,

大家記唔記得佢哋?同人唔同命,同為港姐冠軍,星途各有不同,有人成為宅男女神,有人卻遠走他鄉發展。邵珮詩(2014年冠軍)學歷高兼有富爸爸的邵珮詩曾被網 ...




大家記唔記得佢哋?


同人唔同命,同為港姐冠軍,星途各有不同,有人成為宅男女神,有人卻遠走他鄉發展。


邵珮詩(2014年冠軍)
學歷高兼有富爸爸的邵珮詩曾被網民指為「被遺忘港姐」,惟在《愛.回家之開心速遞》開始入屋,憑過人身材成為無綫咪神之一。


麥明詩(2015年冠軍)
麥明詩曾參演十部劇集包括《是咁的,法官閣下》及電影《失戀日》,又主持節目《#後生仔傾吓偈》,最近更由十優港姐身份逐步解放,常網晒「股惑」相。


馮盈盈(2016年冠軍)
馮盈盈主持《#後生仔傾吓偈》常爆有味金句及網晒性感照,形象開放大膽,廣受宅男歡迎,最近在劇集《解決師》中濕身咀張頴康成為全城焦點。


雷莊𠒇(2017年冠軍)
雷莊𠒇被指跟哨牙球員蘇亞雷斯撞樣,因被網民攻擊而發炮還擊的她,未有留港並往荷里活發展,惟多見網晒水着照,近日則發布廣告照,荷里活夢似未圓。


陳曉華(2018年冠軍)
陳曉華卸任後,只拍了一部處女劇集《網絡騙案》,雖然作品不多,為Keep住人氣,常網晒性感索照,instagram粉絲超過10萬。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!