掃呢頁CODE去手機

2019年11月24日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】龐景峰分享最快減肥法 __,龐景峰,

龐景峰大讚媽咪係好強嘅女人。「星二代」龐景峰的母親郭秀雲是潛水高手,媽媽在他眼中是一個好強的女人,早前他接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜 ...




龐景峰大讚媽咪係好強嘅女人。


「星二代」龐景峰的母親郭秀雲是潛水高手,媽媽在他眼中是一個好強的女人,早前他接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房之Brother來了》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,他跟主持人俞詠文(Angela)笑言將來如果生個女,希望像盜墓者羅拉一樣般強大。在快問快答環節中,被問到寧願揀大肚腩定有臭狐?他笑言會揀臭狐:「你知唔知減肥幾難㗎!」他又分享其減肥心得,他說:「最快嘅減肥方法係食少啲郁多啲!」想知道點做?就要留意《閨蜜睡房》喇,由他親自話畀你知!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!