網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月4日 星期一

楊丞琳:楊丞琳突清空IG 網民嚇親急搵李榮浩求救 __,李榮浩,楊丞琳,

應該唔會係李榮浩激親老婆啩...台灣女星楊丞琳喺今年9月宣布同內地歌手李榮浩已領證結婚,兩公婆婚後工作一樣忙碌,楊丞琳前日先啱啱喺馬來西亞做完巡唱,但 ...


應該唔會係李榮浩激親老婆啩...


台灣女星楊丞琳喺今年9月宣布同內地歌手李榮浩已領證結婚,兩公婆婚後工作一樣忙碌,楊丞琳前日先啱啱喺馬來西亞做完巡唱,但今日凌晨有網友發現,楊丞琳Instagram帳號嘅579則貼文全部被清空,連大頭貼都換咗做全白圖片!由於事出突然,令唔少粉絲都嚇親,紛紛討論到底發生咩事,甚至懷疑帳號遭黑客入侵。有網友擔心偶像受咗咩刺激而清空社交網,亦有網友直呼:「這樣怎麼回味美照!」仲有唔少粉絲向李榮浩求救,去佢社交網留言:「馬上請李太太看IG😭」


不過有網友推測呢個舉動可能係為咗宣傳新專輯,因為楊丞琳之前就透露過會喺今個月出新碟,而有唔少歌手都試過因而刪晒所有社交網站內容,但係楊丞琳暫時就只清空咗IG帳號,所以唔少粉絲都好關心到底發生咩事。


到咗中午,楊丞琳上載咗一張寫上「DELETE(刪除)」嘅白底灰字圖片,但就關閉咗留言功能,其後佢又喺限時動態發問「你最近一次哭是為了甚麼?」以及「獨自一人的時候會覺得寂寞嗎?」粉絲見到都紛紛表示放下心頭大石,相信偶像今次清空IG就係為新專輯熱身,仲話好期待新碟呀!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!