掃呢頁CODE去手機

2019年12月30日 星期一

馮盈盈:同居試婚都去唔到2020年 馮盈盈宣布分手 __,馮盈盈,

偏偏就喺2020年前兩日宣布分手…藝人馮盈盈一向敢言,原來亦同樣都敢愛敢恨,愛得真痛得深,馮盈盈今日喺社交網宣布同醫生男友鍾文浩(Martin)分手。 ...




偏偏就喺2020年前兩日宣布分手…


藝人馮盈盈一向敢言,原來亦同樣都敢愛敢恨,愛得真痛得深,馮盈盈今日喺社交網宣布同醫生男友鍾文浩(Martin)分手。今年6月時公開高調過同居生活嘅二人,馮盈盈指首期佢有份畀,但業主名一欄卻沒有份,依家男友負責供樓,佢負責水電煤同日常生活開支,連食飯都係佢出錢請男友食,雖然已經同居試婚,不過佢又曾自爆二人住埋充滿衝突,男友大鬧盈盈自私、唔上進,二人終未能挽手步入2020年…


馮盈盈今早9點就喺社交網發文承認分手,指二人已結束4年情,並表示再見亦是朋友:「從2015年開始,這四年間我們互相勉勵、互相扶持,一起經歷許多高高低低,見證了對方不同階段,在往後日子,即使我倆再不是情侶,我們仍然會支持對方,也互相祝福各自的將來。」而好友盈盈陳煒、江嘉敏及陳詩欣等亦留言安慰。


其實馮盈盈曾多次提到男友未能接受其演藝事業上的新嘗試,好似馮盈盈於劇集《解決師》中與張頴康一場超激浴室親熱戲,她直言當時男友睇到尖叫,更失晒魂搞到心靈受創傷,馮盈盈又曾表示唔想拍錫嘴戲,驚男友嬲,唔知今次分手關唔關事呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!