掃呢頁CODE去手機

2019年12月30日 星期一

【識玩旅行團2】傅嘉莉終極性感白色泳照:今晚,你會唔會支持? 傅嘉莉,娛樂

傅嘉莉性感白色泳照再分拆上市  家英哥今次會唔會又忍唔住?最近傅嘉莉(Kelly)為宣傳自己有份主持的節目《識玩旅行團2》,特意將自己一輯白色比堅尼性 ...




傅嘉莉性感白色泳照再分拆上市   家英哥今次會唔會又忍唔住?

最近傅嘉莉(Kelly)為宣傳自己有份主持的節目《識玩旅行團2》,特意將自己一輯白色比堅尼性感泳照分拆上市,每個星期在IG分享一張,不過之前全部相片都只展示了她的部份身體。昨日,Kelly終於都上載了一張能夠看到全身的相片,更留言謂:「今晚最後半集,你會唔會支持呢 」!終於最後一張喇!大家係咪好唔捨得呢?








































來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!