掃呢頁CODE去手機

2019年12月30日 星期一

馮盈盈:馮盈盈分手!張頴康:我都唔想拍激咀戲 __,張頴康,馮盈盈,

張頴康對馮盈盈分手感愕然。藝人張頴康出席劇集《逆天奇案》的拜神儀式,對於拍檔馮盈盈宣傳與醫生男友分手,他大感愕然:「早幾日盈盈仲去我屋企開聖誕派對,佢 ...




張頴康對馮盈盈分手感愕然。


藝人張頴康出席劇集《逆天奇案》的拜神儀式,對於拍檔馮盈盈宣傳與醫生男友分手,他大感愕然:「早幾日盈盈仲去我屋企開聖誕派對,佢玩到凌晨十二點就話要走人,我仲以為佢男友等緊佢,要返屋企交人。(佢當日有冇異樣?)冇,都係嘻嘻哈哈,好正常咁。而且一直覺得佢哋兩個好好,佢成日都會將男友掛口邊,我都有同佢講過到同居嗰關就係結婚,佢之前同居我都好支持佢,有介紹佢買傢俬。其實會唔會太快講分手?會唔會有得掹呢?兩個人一齊係緣分,希望佢哋有轉機。」


對於有指他與盈盈拍攝《解決師》的激咀戲,是盈盈與男友分手的導火線,張頴康對此大呼無辜:「唔應該係(導火線),如果係咁,咁我同太太差啲嗌離婚。同居係幾難過嘅關口,我同太太都同居咗好耐先過到呢關。我未問盈盈咩事分手,依家唔敢問,怕佢喊,等過多幾日情緒好啲先。如果親熱戲係導火線,我真係好無辜。我可以同佢男友講,大家拍呢場戲都唔享受,盈盈拍之前有講過好多次,可唔可以唔拍或者借位,我話我都唔想拍,都會怕另一半唔開心,盈盈好為佢男友,好擔心佢個感受會唔開心,希望佢男友明白。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!