掃呢頁CODE去手機

2019年12月30日 星期一

張寶兒:張寶兒舊愛結婚了!網民:袁偉豪仲等咩? __,張寶兒,袁偉豪,

張寶兒入行冇耐就分手嘅男友Jonathan宣布結婚!港姐出身嘅張寶兒入行冇耐就同拍拖7年嘅男友Jonathan分手,唔經唔覺佢同袁偉豪都拍咗拖2年幾, ...




張寶兒入行冇耐就分手嘅男友Jonathan宣布結婚!


港姐出身嘅張寶兒入行冇耐就同拍拖7年嘅男友Jonathan分手,唔經唔覺佢同袁偉豪都拍咗拖2年幾,男方之前講過有意結婚,但一直都未有好消息公布!相反,Jonathan喺Instagram宣布向女友求婚成功,認真恭喜晒!


舊愛都結婚了,網民都問袁偉豪仲等咩?而未知係咪再見不是朋友,雖然張寶兒Instagram冇刪走兩人昔日合照,但就似乎已經unfollow咗對方,唔知佢知唔知道對方訂婚呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!