網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月24日 星期二

孫慧雪:結婚3周年!孫慧雪抱埋個仔低調「再婚」 __,孫慧雪,

咁突然?2016年12月22日女神孫慧雪與圈外男友EdwinLo結婚,兩人育有2歲子Riley,不過佢竟然自爆「再婚」!雪雪再披嫁衣喺教堂行禮,而Ri ...




咁突然?


2016年12月22日女神孫慧雪與圈外男友Edwin Lo結婚,兩人育有2歲子Riley,不過佢竟然自爆「再婚」!


雪雪再披嫁衣喺教堂行禮,而Riley都在場,咁新郎係邊個?大家可以放心,都係Edwin!原來係因為佢哋3年前嘅婚禮冇選擇任何宗教儀式去進行,雪雪話:「神父幫我哋揀咗今日接受上主嘅祝福,咁啱係我哋三周年紀念日,我哋自己其實都唔記得!有埋Riley喺度嘅婚禮,好嘈⋯⋯但溫暖♥️ #三周年紀念#同呢個人再結多次婚」而呢個婚禮非常低調,雪雪仲係自己化妝Set頭,簡單而隆重,網民都再次送上恭喜,祝佢哋永遠幸福呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!