網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月24日 星期二

倪晨曦:樣靚身材正有遺傳 倪晨曦媽咪選美奪冠 __,倪晨曦,選美,

有強大嘅靚靚基因做後盾~曾參選華姐嘅藝人倪晨曦(Elva),後來轉戰模界及KOL,憑靚樣加長腿獲封「網絡女神」。其實Elva嘅靚樣係遺傳自媽媽,倪媽媽 ...




有強大嘅靚靚基因做後盾~


曾參選華姐嘅藝人倪晨曦(Elva),後來轉戰模界及KOL,憑靚樣加長腿獲封「網絡女神」。其實Elva嘅靚樣係遺傳自媽媽,倪媽媽近日原來遠赴美國參加《2019全球辣媽大賽》,更勇奪優雅組嘅冠軍,相當犀利!而Elva同爸爸都專誠去到當地打氣,佢仲上載多張靚相至社交網,當中見倪媽媽表演中國舞,舞姿優美舉手投足更充滿氣質,冠軍頭銜實至名歸!


Elva亦有發文報喜,表示:「I'm so proud of my Mama!!! 她真的好棒好棒!好厲害!我好佩服她!以前只知道媽媽年輕的時候會跳舞,但那時候條件有限,只能看看照片,也沒有甚麼錄影錄像。這次也是我第一次認真的看媽媽在舞台上跳舞,她整個人都在發光!」佢續指媽媽認為輸贏唔重要,得到家人咁支持先係最開心嘅事。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!