網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月24日 星期二

甄子丹:《葉問4》票房報捷 甄子丹4生4愛感動觀眾 __,甄子丹,葉問,

甄子丹話四生即係生存、生活、生命同生死。由藝人甄子丹主演的電影《葉問4:完結篇》上周五上映以來,各地票房均報捷,香港票房上映三日,已累計750萬。至於 ...




甄子丹話四生即係生存、生活、生命同生死。


由藝人甄子丹主演的電影《葉問4:完結篇》上周五上映以來,各地票房均報捷,香港票房上映三日,已累計750萬。至於台灣星馬亦同創票房新紀錄,成為新加坡2019年亞洲電影開畫票房冠軍,在馬來西亞亦打破了馬拉華語電影優先場票房紀錄,台灣方面該電影成為上周開畫票房冠軍外、更連續三日票房跑贏《星球大戰:天行者崛起》,內地票房則達致3日3億的佳績。


多謝觀眾鍾愛支持


對於票房報捷,身為主角的甄子丹表示:「《葉問》系列電影能吸引人,打之外,係每集都有唔同嘅重點,同觀眾分享嘅都係圍繞住四生四愛。四生係指生存、生活、生命及生死,四愛則係愛國、愛朋友、愛妻及愛兒,每次嘅主題,都能感動觀眾引起共鳴,導演自然功不可沒,亦多謝觀眾對葉問呢個人物同對電影嘅鍾愛同支持。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!