網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月24日 星期二

【樂極忘形】黃紫盈趁工作遊東京 飽餐後跣落樓梯跌瘀腳 __,黃紫盈,

32歲黃紫盈離開新聞主播崗位6年,仍然活躍幕前工作,曾於日本升學、懂流利日文的她,日前應邀到東京擔任彩妝品牌活動司儀。難得聖誕前飛日本工作,黃紫盈當然 ...




32歲黃紫盈離開新聞主播崗位6年,仍然活躍幕前工作,曾於日本升學、懂流利日文的她,日前應邀到東京擔任彩妝品牌活動司儀。



難得聖誕前飛日本工作,黃紫盈當然不放過旅遊機會,在當地逗留了數天,為自己製造一個短假期,見見當地的朋友,惟她在澀谷一間西餐廳飽餐後就發生小插曲,因為地板濕滑令她跌倒。



黃紫盈今日接受《蘋果》時表示:「嗰度好靚,但冇留意個地板勁滑,又有樓梯級,臨走時就跣親,小腿貼住個地下,慢動作咁跣咗落幾級樓梯,都幾痛呀!」不過,因為四周都充滿聖誕氣氛,黃紫盈笑言跌完仍掛着影靚相,返到酒店才發現小腿瘀了一大片。



活動結束後和模特兒影相。 活動結束後和模特兒影相。
完成司儀工作,黃紫盈在東京逗留幾日放假。

完成司儀工作,黃紫盈在東京逗留幾日放假。
雖然跌傷腳,但靚相還是要影的。

雖然跌傷腳,但靚相還是要影的。

鍾意就快D Share啦!