掃呢頁CODE去手機

2019年12月3日 星期二

陳百祥:韓國收秀姑肉嘴賀壽 69歲阿叻望天下太平 __,秀姑,阿叻,陳百祥,黃杏秀,

阿叻到韓國慶祝69歲生日。藝人陳百祥(阿叻)12月3日踏入69歲,今年生日會在韓國度過,現已身在當地的他笑言日日有慶祝活動:「我哋嚟咗三日,成班好朋友 ...




阿叻到韓國慶祝69歲生日。


藝人陳百祥(阿叻)12月3日踏入69歲,今年生日會在韓國度過,現已身在當地的他笑言日日有慶祝活動:「我哋嚟咗三日,成班好朋友日日幫我做生日。」於其中一個生日派對上,大家當然不醉無歸,陳百祥老婆黃杏秀(秀姑)更送上「肉嘴」一個,逗得壽星公相當開心!


今次生日之旅是由阿叻契女的父母安排,黃柏高也是他契女的契爺,所以大家一齊去玩,談到生日願望,他說:「希望香港早日康復、天下太平。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!