掃呢頁CODE去手機

2019年12月3日 星期二

【Jasper台灣讀書?】內地人勁大反應 陳小春唔怕得罪玻璃心金主? __,陳小春,

大陸人真係一個好「屈機」嘅存在,只要佢哋唔鍾意,幾牽強嘅理由都諗得到,玻璃心屈人撐港獨再打嘴炮講抵制例子多不勝數;只要佢哋喜歡,幾不能接受嘅事都可以自 ...






大陸人真係一個好「屈機」嘅存在,只要佢哋唔鍾意,幾牽強嘅理由都諗得到,玻璃心屈人撐港獨再打嘴炮講抵制例子多不勝數;只要佢哋喜歡,幾不能接受嘅事都可以自圓其說,例如撐警護旗手陳小春被懷疑送個仔Jasper去台灣讀書(應采兒否認),如果係真,明眼人一睇就知咩事。不過,大陸人今次唔玻璃心、唔抵制,仲十分支持,因為佢哋認為「去台灣讀書完全沒問題,灣灣是中國不可分割的一部分。」真係分唔到真心定假膠。

早前有傳陳小春唔想Jasper留喺香港聞tear gas,但又唔返大陸讀書,於是被指送去台灣讀書。愛國愛得咁無骨氣,難怪被人睇唔起!喺台灣有「館長」之稱,熱心公益又鍾意喺網上評議時事嘅陳之漢,因為敢言頗受台灣網民關注,個人facebook帳戶有過百萬追蹤者。館長對於陳小春疑似「身體很誠實」相當不齒,喺facebook出post怒轟:「中共政協委員、港警護旗手,迫害香港學生民主自由,陳小春你全家滾回去中國。」

短短幾行字,喺不足24小時內,已經有約兩萬七千人畀like,逾千四人留言,二百次以上分享。留言嘅人,大部分認同館長,話陳小春:「護旗手的驕傲哪裡去了?」「挺港警,然後把兒子送來台灣,民主真香啊!」「陳小春的行為正正就是中國人的寫照。」「他只是剛好吃到香港黃金時代的一隻山雞而已。」「他們一家來了,日後就會多一家向中共賣台的人。」當然,總人有覺得「孩子是無辜的」、「應采兒是台灣人,條件符合沒問題」。

咪住先,香港人、台灣人點睇唔重要,陳小春班金主──大陸人點睇先係重點。會唔會有人怪佢唔送個仔北上,然後話佢假愛國、睇唔起大陸㗎?的確有,但屬少數:「為什麼去台灣上學?台灣教科書沒有中國歷史了,只有台獨課綱。來大陸多好,讓兒子在大陸讀書唄!」而且,其他同胞只要講一句「台灣是中國的一部分,去台灣讀書怎麼了?你這是分裂祖國」,然後就無咩人再敢講去台灣讀書有問題了。況且,其實好多人只在乎Jasper喺台灣有外公外婆可以幫手照顧,反而喺大陸返學無人接送,似乎唔認為佢老竇「口裡說不身體很誠實」嘅愛國嘴炮係個問題,又係小農dna作祟?

無論如何,阿媽應采兒已經否認,話Jasper留港讀書。不過,既然金主們唔怪責反而支持,真係可以考慮下台灣喎,始終香港唔少小朋友都被tear gas搞到皮膚敏感、出紅疹、水泡等等,唔理?可大可小!

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!