掃呢頁CODE去手機

2019年12月21日 星期六

張智霖冇嬲魔童掟手機落水 反駁老婆被指打回圓形:佢好靚好靚 __,張智霖,王維基,魔童,

Chilam真是好老公好爸爸。
張智霖冇嬲魔童掟手機落水反駁老婆被指打回圓形:佢好靚好靚Chilam真是好老公好爸爸。張智霖(Chilam)及《全民造星II》組合B4出席床品活動,吸 ...




張智霖冇嬲魔童掟手機落水 反駁老婆被指打回圓形:佢好靚好靚

Chilam真是好老公好爸爸。

張智霖(Chilam)及《全民造星II》組合B4出席床品活動,吸引逾百名粉絲撐場,場面墟冚!Chilam透露聖誕會與家人出埠滑雪,礙於工作關係只能留2日,大呻蝕底。為了當個盡責演員,Chilam笑言會全程保持最低速度,以免受傷,笑認只是初學階段,已追不上兒子「魔童」的程度,「人大了冇咁醒目,以前好快就上手㗎喇!」

談到兒子將其電話掟落水,Chilam解釋兒子只是好奇,測試手機的防水功能,但已「測試」了起碼3次以上,令他感到煩惱及困擾。他說:「不會嬲,他只是比較活潑,這都是遺傳自我,我小時候也很活潑,在枱上跳落地扮超人,結果跌爆嘴唇要縫針,好在醫生手勢好咋,其實兒子的嘴部快有同樣傷疤,真是奇怪的命運!」

Chilam喜見B4獲熱情Fans支持。

Chilam喜見B4獲熱情Fans支持。



笑問會否讓兒子參加《全民造星》?Chilam指兒子無甚演藝細胞,不像B4般能歌善舞,兒子亦沒提過想加入娛樂圈。他又喜見B4獲熱情Fans支持,認為香港演藝圈應該一代傳一代,代表香港揚威國際。

對於老婆袁詠儀(靚靚)被指「打回圓形」,Chilam笑說:「她好靚、好靚,我覺得好好,不一定瘦就是靚,無論她怎樣也好得意,係靚㗎!」




鍾意就快D Share啦!