網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月11日 星期三

與胡鴻鈞醞釀數年 蔡思貝預告親報喜 __,胡鴻鈞,蔡思貝,

被爆蜜運中的蔡思貝,容光煥發做宣傳。
與胡鴻鈞醞釀數年蔡思貝預告親報喜被拍得跟歌手胡鴻鈞拍拖的蔡思貝,昨日出席活動時大方讚對方唱歌好聽,又揚言會在社交平台親自報喜!被爆蜜運中的蔡思貝,容光 ...




與胡鴻鈞醞釀數年 蔡思貝預告親報喜

被拍得跟歌手胡鴻鈞拍拖的蔡思貝,昨日出席活動時大方讚對方唱歌好聽,又揚言會在社交平台親自報喜!

蔡思貝、王浩信、張振朗及張曦雯等昨日在將軍澳電視城為新劇《踩過界II》試造型,最近思貝被爆撻着胡鴻鈞,她說:「係成班朋友一齊玩。(點解會熟?)前兩年我有跳佢首《到此一遊》舞蹈版,又一齊玩《降魔的》遊戲節目,其實幾年前拍《衝線》已經合作過。(覺得佢點?)唱歌好好聽。」但避談是否有發展機會。對於胡鴻鈞衝口而出「認愛」,她再表示二人是好朋友,問到若拍拖會否承認?她說:「我有咩會喺社交平台講。(另一個緋聞男友余德丞降呢?)佢都係好朋友同好拍檔。」

此外,談及在《踩II》的角色仍是上集的「癲姐」,但沒有了假哨牙,她笑說:「其實仲有棚牙,但今日唔想嚇親大家。戲入面都會有啲改變,其實我係想全程都咁醜,係一種特色!今次職業上都有唔同,上次我係師爺,依家升呢做大律師,對白有7頁紙,我都好期待!」

振朗浩信「基情四射」

席上張振朗騎電單車出場,之後王浩信坐上後座,延續上集角色「GoGo」及「盲俠」,笑言比上次更「基情四射」,浩信說:「我哋另外套劇已經突破咗,獻出第一次男仔錫,今次希望有新火花。(有冇更激場口?)振朗幫我沖涼,我本身話唔再騷肌,依家又要Keep Fit喇!」振朗即自爆會幫他擦背,更講到流晒汗:「擦背夠喇!都係第一次兩個男仔一齊沖。」

張曦雯
  • 張曦雯
張振朗預告獻出第一次,為王浩信沖涼。

  • 張振朗預告獻出第一次,為王浩信沖涼。

而張曦雯的角色好勝,希望鬥贏浩信,更會主動追求他:「有啲性感造型色誘佢,但佢睇唔到,要靠摸。」對於角色設定跟上集的李佳芯(Ali)相似,她說:「係有啲似,預咗有比較,希望演到有Ali咁好。」




鍾意就快D Share啦!