掃呢頁CODE去手機

2019年12月26日 星期四

狄以達(前名:狄易達):陳曉華冇望?單身狄以達:對呢種愛唔渴求 __,狄以達,狄易達,陳曉華,

係咪即係劃清界線?藝人狄以達及張崇德到大圍出席聖誕活動,達仔透露聖誕舉行寵物party,與一種愛犬之人聚會,但出發前狗狗誤吃朱古力,要急急睇醫生:「我 ...




係咪即係劃清界線?


藝人狄以達及張崇德到大圍出席聖誕活動,達仔透露聖誕舉行寵物party,與一種愛犬之人聚會,但出發前狗狗誤吃朱古力,要急急睇醫生:「我好大意,將個袋擺喺地下,佢自己識開個袋,好在睇完醫生好快冇事。」他透露聖誕最感觸是有朋友仍然會送聖誕卡寫下文字,會好好保存,他又表示沒有拍拖,但不覺得寂寞:「有狗仔陪,同成班朋友開party。(相睇?)幫啲狗仔相睇,可能過咗30歲,對呢種愛冇咁渴求,最想搞好跳舞學校。」


問到其跳舞學校生意有否被社會氣氛影響?他表示起初也擔心旺角分校,獲學生家長支持:「我教啲學生多數係中小學,影響唔算嚴重,啲家長叫我唔好唔開門,否則啲小朋友好悶。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!