掃呢頁CODE去手機

2019年12月8日 星期日

再傳被吳若希孤立 菊梓喬擔心塊臉多啲:真係好樣衰 __,吳若希,菊梓喬,

菊梓喬話同吳若希不和都講了幾年有點悶。
再傳被吳若希孤立菊梓喬擔心塊臉多啲:真係好樣衰菊梓喬話同吳若希不和都講了幾年有點悶。菊梓喬(Hana)為《善心滿東華2019》擔任表演嘉賓。她透露近日 ...




再傳被吳若希孤立 菊梓喬擔心塊臉多啲:真係好樣衰

菊梓喬話同吳若希不和都講了幾年有點悶。

菊梓喬(Hana)為《善心滿東華2019》擔任表演嘉賓。她透露近日皮膚敏感,樣子相當嚇人,多得化妝師全力搶救才可勉強示人。

就有報道指師姐吳若希坦言跟她不熟,又指她玩不起,更力撐譚嘉儀成為本年「最佳女歌手」。Hana稱剛跟吳若希見面當然有打招呼,並說:「譚嘉儀好吖,佢得人鍾意。星夢每個人都得人鍾意,希望個個同事都開心。」

談到似被孤立,Hana突然靜下來沒有回答。記者鼓勵她不要落淚,她笑說:「我擔心緊塊臉,因為真係好樣衰。都講咗幾年,有啲悶。」

菊梓喬
菊梓喬
吳若希

吳若希





鍾意就快D Share啦!