掃呢頁CODE去手機

2019年12月8日 星期日

于淼:「小三」于淼搶人老公:鬧得愈犀利愈開心 __,于淼,小三,

呢個「最強小三」不得了……藝人于淼於《多功能老婆》飾演霸氣女總裁「顏成功」一角,在戲中成功拆散了楊千嬅與黃浩然的家庭,被稱為「最強小三」!于淼日前接受 ...




呢個「最強小三」不得了……


藝人于淼於《多功能老婆》飾演霸氣女總裁「顏成功」一角,在戲中成功拆散了楊千嬅與黃浩然的家庭,被稱為「最強小三」!于淼日前接受訪問,坦承接這部劇時都有壓力,主要來自千嬅與黃浩然:「因為佢哋演戲都好叻,我初初拍既時候,真係有啲驚佢哋,但之後發現佢哋好好,好幫我,黃浩然聽到我廣東話如果發音唔係幾好,會糾正我,而千嬅,記得有一場我畀錢叫佢離開劍雄(黃浩然),佢喊得好慘,令我可以好入戲。」接演搶人老公角色始終不討好,問她可擔心觀眾不喜歡?她謂:「佢哋鬧得愈犀利,我愈開心,我好少演呢類角色,能夠挑戰到,我都好開心!(拍之前有無參考過邊啲劇呀?)《穿Prada的惡魔》同埋會聽身邊朋友嘅經驗。」


劇集角色為得到愛情不擇手段,現實中,于淼直言自己在愛情方面很被動,她謂:「我平時喜歡喺屋企睇電影,唔會主動去認識人,咁耐以嚟先拍過一次拖,對方係一個細過我嘅男仔,行咗都有兩年,但因為佢想結婚,但我仲想喺事業上打拚,所以最後分手,但再見亦是朋友。(咁你有甚麼擇偶條件?)希望對方同我一樣係基督教徒,有上進心,可以一齊向前跑、一齊進步,一切等天父安排。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!