掃呢頁CODE去手機

2020年1月31日 星期五

武漢肺炎:勁無良!林熹瞳爆家人買到230蚊盒未來口罩 __,新型肺炎,林熹瞳,武漢肺炎,

唉…發埋啲肺炎財…武漢新型冠狀病毒肺炎大爆發,香港市民連日都爭購口罩防疫,有錢就未必買到,但早前首次拍無綫劇嘅林熹瞳(Rachel),就透露家人「好好 ...




唉…發埋啲肺炎財…


武漢新型冠狀病毒肺炎大爆發,香港市民連日都爭購口罩防疫,有錢就未必買到,但早前首次拍無綫劇嘅林熹瞳(Rachel),就透露家人「好好彩」買到口罩,不過係「未來口罩」,仲係$230一盒呀!


Rache上載口罩照片,見到生產日期係2020年2月,佢留言鬧爆:「中伏!屋企人買了『未來口罩』!仲買了$230一盒x 6咁多!良心何價!!?😡#一大清早話有人開倉賣口罩#仲可以買到六盒咁多已經覺得有古怪#跌錢唔係問題#屋企有老有孕婦有我呢啲本身個肺已經有事的高危一族#人命何等珍貴#二百三十元可以毒死幾多條人命#我深信發災難財的人一定有報應的」


而歌手麥家瑜(Keeva)都中招,買到「黑心口罩」,佢無奈表示:「我只想說,這些無良的商人你們賺錢賺得安樂嗎?我買了看到了可以立即棄掉,但老人家眼力不夠好,用了怎麼辦?」照片所見口罩有污迹及黑點,真係睇見都覺得恐怖呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!