掃呢頁CODE去手機

2020年1月26日 星期日

何雁詩:3年後造人!何雁詩大把青春:驚鄭俊弘唔得 __,何雁詩,鄭俊弘,

鄭俊弘同何雁詩齊齊同大家拜年~現年36歲的藝人鄭俊弘與27歲的何雁詩乃2020年娛樂圈首對宣布婚訊的藝人,雖然婚禮將於年尾舉行,但早前這對準新人為東網 ...




鄭俊弘同何雁詩齊齊同大家拜年~


現年36歲的藝人鄭俊弘與27歲的何雁詩乃2020年娛樂圈首對宣布婚訊的藝人,雖然婚禮將於年尾舉行,但早前這對準新人為東網拍攝賀年相已大放閃光彈,何雁詩不單為「老公」配襯服飾,又不時為他整理儀容,拍照期間不時倚靠對方,又作狀獻吻,鄭俊弘亦輕撥「嬌妻」秀髮,又從後攬實她,甜蜜指數爆燈。


到泰國過熱辣辣新年


今個農曆新年,鄭俊弘與「太太」和未來外父外母到泰國,過一個熱辣辣新年,何雁詩更細心安排連串活動,她說:「我幫大家報咗個Course,瑜伽、高爾夫球乜都有,有啲堂由朝到晚都有,大家咪可以上完堂一齊食飯囉!做運動之餘又順便減肥,初一到初七有排玩。」雖然人不在港,但二人笑言也會裝飾屋企,為家居增添喜慶氣氛。


返娘家「運桔」攞着數


由於籌備婚禮使費不輕,已展開同居生活的他們樣樣慳,何雁詩還笑指首選於爸爸身上攞着數:「爸爸每逢大節日都鍾意將屋企布置到好靚,好多時我會攞幾件走,今年睇爸爸媽咪度有咩啱,佢哋門口會放桔,咪順便拎一盤返屋企,唔覺嘅!其實以前屋企有放桃花,但擺咗幾日就成棵謝晒,之後先冇買。」除了於娘家攞到盡,何雁詩表示已甚少出外用餐,反而上網學廚藝,晚晚親自為愛人下廚,雖然切切洗洗比較麻煩,但為慳得一蚊得一蚊,當然不能躲懶。


爆阿爸60歲撩阿媽生仔


問到鄭俊弘婚後會否把全份糧給太太?他表示:「又唔好,屋企開支平時都一人一半,婚禮就我負責」何雁詩聞言即冧爆大讚鄭俊弘Man爆,問到二人會否於年尾宣布雙喜臨門?何雁詩耍手擰頭說:「唔會,結婚已經好大件事,生B就再遲一步先,啲人話35歲先叫遲,我仲有8年時間,驚『老公』唔得啫!父母都冇畀壓力,爸爸好鍾意小朋友,佢60歲時都問阿媽要唔要生番個,佢依家70歲,我都想佢哋過多啲爺孫樂,所以可能30歲頭生」對於二人相戀時受盡壓力,如今順利展開人生新一頁,何雁詩坦言他們相處以來也很簡單,起初的確擔心被外間質疑,但及後反而令二人感情更堅定,很快便認定對方為伴侶,如今亦算是一個完美結局。


服裝:Topshop

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!