掃呢頁CODE去手機

2020年1月26日 星期日

陳敏之:隔離外界!陳敏之取消活動唔出街食飯 __,陳敏之,

陳敏之話呢一分鐘訂到,下一分鐘已經訂唔到!藝人陳敏之今晚出席無綫活動《金鼠迎春接萬福》,近日肺炎疫情嚴峻,家有小朋友的敏之特別緊張,做足防禦措施,她透 ...




陳敏之話呢一分鐘訂到,下一分鐘已經訂唔到!


藝人陳敏之今晚出席無綫活動《金鼠迎春接萬福》,近日肺炎疫情嚴峻,家有小朋友的敏之特別緊張,做足防禦措施,她透露:「今年同往年唔同,要低調啲,以前節目排到滿,想小朋友感受到過年氣氛,但今年去完奶奶度拜年就留喺屋企,而大人都要分外小心,惹到小朋友就慘,所以好多活動都取消,出街食飯都唔會,想做到自我隔離外界!(訂口罩?)訂情好緊張,我好辛苦先訂到幾箱,幫奶奶、家傭姐姐同自己屋企訂,呢一分鐘訂到,但下一分鐘就訂唔到。(幾箱好多?)唔多,往後幾個月都有得用,同埋都要常洗手,起碼要20秒,唔好去人多地方。」


問到阿仔有冇為此唔開心?敏之表示:「佢得三歲,唔識咁多,反而有好多人喺屋企陪玩就開心,依家最想快啲搵到疫苗解決,等病人都冇生命危險,其實醫護人員都好冒險,佢哋都有親人嘛!總之大家食多啲維他命C,有過以前沙士經驗,大家意識強咗,識保護自己。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!