掃呢頁CODE去手機

2020年1月26日 星期日

鍾欣潼:暴脹被以為生過仔 阿嬌幫老公洗白冇食軟飯 __,鍾欣潼,阿嬌,

阿嬌上節目為老公洗白!鍾欣潼(阿嬌)老公賴弘國曾捲入桃色風波,又被指「食軟飯」,負聞纏身!愛夫深切嘅阿嬌喺綜藝節目上《吐槽大會》大方將家事擺上枱,以吐 ...




阿嬌上節目為老公洗白!


鍾欣潼(阿嬌)老公賴弘國曾捲入桃色風波,又被指「食軟飯」,負聞纏身!愛夫深切嘅阿嬌喺綜藝節目上《吐槽大會》大方將家事擺上枱,以吐槽、調侃方式為老公洗白!


阿嬌首先自嘲身形,話唔使催佢生B:「我跟我老公已經備孕了,因為我胖了20多斤(10幾公斤)…所有人見到我都很驚訝…還備孕?不時已經生了嗎?」阿嬌之後直言:「其實今次來,我是要幫我老公洗白,他在網上被罵得很慘!」好似被話「食軟飯」咁,阿嬌就話其實係佢使緊對方錢:「其實他沒有花過我的錢,反而是我一直花他的,尢其是在結婚前,買機票、買禮物、辦Party都很貴的,所以你們不要再說我老公吃軟飯了!」但佢就笑言:「這個不是事實,但可能是他的願望吧!」而阿嬌又大方講老公之前被傳夜會網紅一事,就話個女仔係佢哋朋友!不過之後受訪時,賴弘國透露受負聞影響當時真係崩潰!


而賴弘國都有「吐槽」,話自己娶咗個公主,但同場嘅秦昊就娶咗個有公主病嘅公主(伊能靜),笑言叫對方嘅公主遠離阿嬌,唔好傳染畀佢!佢又認真講到網民叫佢賺多啲錢,就澄清自己開診所,資金方面都冇叫過阿嬌幫手、冇依賴佢:「我可以肯定說,我靠的全部都是我自己!」又趁機向老婆示愛「愛你唷」,搞笑又Sweet呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!