掃呢頁CODE去手機

2020年1月11日 星期六

黃祥興(前名:黃長興):三個夠晒數!黃祥興慎防意外:會搞掂自己 __,黃祥興,黃長興,

黃祥興未肯透露今胎性別。藝人黃祥興與新進歌手黃筠兒(Chloe)出席活動,兩人表示最近合作了一套內地歌舞劇,黃祥興表示:「喺佛山拍,喺入面要又唱又跳, ...




黃祥興未肯透露今胎性別。


藝人黃祥興與新進歌手黃筠兒(Chloe)出席活動,兩人表示最近合作了一套內地歌舞劇,黃祥興表示:「喺佛山拍,喺入面要又唱又跳,我就唔叻,但Chloe就專業,不過最開心係普通話進步咗。(有冇事前補習?)有呀,有啲App可以練發音,廣東話有9個音難啲,但普通話有時就可以𦧲過去,哈哈。」Chloe亦謂每晚為劇本拼音:「有一兩場戲都有𦧲過去,但我本身普通話還可以,因為做過內地節目,但第一次拍劇都好緊張,好彩好多前輩指點。」問到兩人在劇內可是飾演情侶?黃祥興笑言:「可惜唔係,我係同一個大我少少嘅做一對。」


趕得切𢭃利是


另外,講到黃祥興太太快生第三胎,他透露月尾生得:「太太呢胎9個月咁就過咗,完全唔覺得佢係大肚,親力親為送小朋友返學、買餸,佢話辛苦嘅,但表面都好似輕鬆。」隨即笑言:「不過輕鬆都唔代表會生第四個,夠㗎喇。(意外點算?)冇呀,冇意外㗎喇!我會搞掂自己。(紮咗佢?)唔係,搵方法。」他又謂本身喜歡大家庭:「我都有4兄弟姊妹,本身生4、5個都得嘅,但香港環境緊張,兩個本身ok,但3個都開心接受。」問到可是新年時間生?他笑言:「會趕得切𢭃利是。」但賣關子未肯透露今胎性別。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!