掃呢頁CODE去手機

2020年1月11日 星期六

難忘綵排Jam歌4粒鐘 黎瑞恩讚黎小田做事認真 __,黎小田,黎瑞恩,

小恩子話從小田哥身份學識細節位都要注意。
難忘綵排Jam歌4粒鐘黎瑞恩讚黎小田做事認真小恩子話從小田哥身份學識細節位都要注意。黎瑞恩(小恩子)在悼念音樂會上唱出多首黎小田的經典歌曲《再共舞》、 ...




難忘綵排Jam歌4粒鐘 黎瑞恩讚黎小田做事認真

小恩子話從小田哥身份學識細節位都要注意。

黎瑞恩(小恩子)在悼念音樂會上唱出多首黎小田的經典歌曲《再共舞》、《驟雨中的陽光》、《歌衫淚影》。小恩子謂全晚歌曲都耳熟能詳,還記得於節目《流行經典50年》跟小田合作,綵排時跟對方Jam歌Jam足4個鐘。她說:「小田哥做事好認真,當日我唱《胭脂扣》,首歌比較迷幻,佢就要求燈光較紅一啲,從佢身上學識細位都要注意。」

另外,就早前跟朱庭萱等現身撐警晚宴,小恩子說:「我唔會理人,覺得啱嘅嘢就繼續做。」對朱庭萱鬧爆有豬隊友擺相上網,她說:「其實去得就唔驚,我都係去食飯做啲正經嘢啫,係咪?」

杜德華與黎瑞恩
杜德華與黎瑞恩



鍾意就快D Share啦!